Известие

Collapse
No announcement yet.

155-цата придърпва - проблема открит, но как да се отстрани?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Вариатора какво прави?! При команда от "компютъра", през реле се подава напрежение на електроклапана.. При сработването на същия се отваря някаква маслена магистралка и соответно сработва баш си вариатора..
    А какво прави тои?! Превърта така дасе каже смукателния вал към леко предварение...
    Защо без тая система колата си работи е питанката
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Вариатора какво прави?! При команда от "компютъра", през реле се подава напрежение на електроклапана.. При сработването на същия се отваря някаква маслена магистралка и соответно сработва баш си вариатора..
      А какво прави тои?! Превърта така дасе каже смукателния вал към леко предварение...
      Защо без тая система колата си работи е питанката
      Без тая система колата си работи нормално, само няма сила хич след 1500 оборота и звука е доста умрял и гърлен.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #33
        Нека колегата с посочения проблем, все пак да свали капака на двигателя и да провери за всеки случай белезите и зацепването. Ще му отнеме не повече от 1 час.
        Това наистина може да се приеме и за симптом на прекалено голямо предварение на вариатора.
        Карал съм с голямо предварение на всмукателния вал и при малко подаване на газ, в ниските обороти се получава придърпване - след 2000 об/мин придърпването изчезва. При потегляне с повече газ, придърпването пак не се проявява.
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
          А и да попитам.Какво е първото нещо което сме сменили всички седмица след поставянето на газ?
          Кабели и запалителни свещи?
          sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            Аз пък залагам на скъсан въздуховод между дебитомер-а и дроселовата клапа! Но за да се види целия добре, трябва да се свали, което е за 5 мин. работа.
            Това беше нещото, което оправих още преди да сложа газовата. Проблемът със сигурност не е от там..

            ---------- Post added at 18:51 ---------- Previous post was at 18:47 ----------

            Първоначално публикувано от nikola 155 Покажи съобщение
            Кабели и запалителни свещи?
            Сменени са


            Отивам да чистя релето, пък да видим какво ще излезе.
            Last edited by tx3m; d.m.y г., 19:08.
            155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

            Comment


            • #36
              С какви?
              Че това е деликатна свера при Туин спарковете?
              Има хора дето 10 комплекта смениха и пак немогат да си коландрят колите.
              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                С какви?
                Че това е деликатна свера при Туин спарковете?
                Има хора дето 10 комплекта смениха и пак немогат да си коландрят колите.
                Beru

                Иначе свалих всички релета, избърсах ги старателно, почистих местата където се включват, смених бушончетата там, които не ми харесаха, но... без промяна. Всичко си е както си беше. Остава сега през уикенда ако имам време да свалим капака, за да видим да няма попрескочило някъде, пък и да видим самата верига в какво състояние е. Което ме подсеща, продават ли се въобще вериги, при евентуална нужда за смяна, че тук в Благоевград ми казват, че няма?
                Тъй като в един магазин ми казаха, че за 156-ците били често срещани проблеми с пружината на вариатора, това така ли е и при 155-ците?
                Ако имате някакви други предложения, моля споделете
                Last edited by tx3m; d.m.y г., 00:53.
                155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

                Comment


                • #38
                  Не си купувай верига колега, защото изкарват по 1-2 години и се разтеглат суупер много... Иначе 8кл. спарк няма никакви подобни проблеми с вариатора като 16кл... Такаче не го мисли...
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от tx3m Покажи съобщение
                    Beru

                    Иначе свалих всички релета, избърсах ги старателно, почистих местата където се включват, смених бушончетата там, които не ми харесаха, но... без промяна. Всичко си е както си беше. Остава сега през уикенда ако имам време да свалим капака, за да видим да няма попрескочило някъде, пък и да видим самата верига в какво състояние е. Което ме подсеща, продават ли се въобще вериги, при евентуална нужда за смяна, че тук в Благоевград ми казват, че няма?
                    Тъй като в един магазин ми казаха, че за 156-ците били често срещани проблеми с пружината на вариатора, това така ли е и при 155-ците?
                    Ако имате някакви други предложения, моля споделете
                    Аз карах за момент с Беру ,но определено не бях доволен от тях (придърпваше точно)... А Тренди доколкото знам дори е имал гърмеж на бензин от свещи Беру...
                    При някои работят при други не
                    Веригата се опитаи да я натегнеш ако има нужда... Вариатора на 8 и 16в нямат общо като разваляне (единия принципно си е развален заводски )
                    Както казаха по-нагоре сваляне на капака на клапаните ще изясни донякъде положението...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Вариатора какво прави?! При команда от "компютъра", през реле се подава напрежение на електроклапана.. При сработването на същия се отваря някаква маслена магистралка и соответно сработва баш си вариатора..
                      А какво прави тои?! Превърта така дасе каже смукателния вал към леко предварение...
                      Защо без тая система колата си работи е питанката
                      Ето колегата е обяснил всичко ,и щом проблема изчезва когато откачиш вариатора ,първото което трее да видиш е дали на празен ход има ток на бубинката ,което не трее да е така ,и ако има ток да провериш защо .Първото нещо е това което трее да видиш.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        Ето колегата е обяснил всичко ,и щом проблема изчезва когато откачиш вариатора ,първото което трее да видиш е дали на празен ход има ток на бубинката ,което не трее да е така ,и ако има ток да провериш защо .Първото нещо е това което трее да видиш.
                        Колега, според мен, ако на празен ход се подава напрежение на крачето на електро-хидравличния клапан, то тогава двигателя въобще няма да има празен ход - ще тресе и хълца като някоя зла бегачка, заради голямото предварение, което ще е дал вариатора на всмукателния вал ( +30градуса).
                        Придърпването при колегата се проявява м/у 1400 и 2000 об/мин точно защото при около 1400 об/мин ЕКУ-то включва вариатора и дава предварение на вала. Ако предварението е твърде голямо, част от изгорелите газове в цилиндъра се връщат в смукателния тракт. При тези условия се получава лошо изгаряне на гориво-въздушната смес.

                        *разглеждаме такта на изпускане на изгорелите газове, защото точно тогава започват да отварят и всмукателните клапани.

                        Когато двигателя се развърти до около 2000об/мин, тогава вече скоростта на газовете (постъпващите в цилиндъра и излизащите от него) е достатъчно голяма за да не се връща такова голямо количество от изгорелите газове в смукателния тракт. При тези условия гориво-въздушната смес е достатъчно добра за да протече нормално процеса на изгаряне.

                        За мен това е резонното обяснение, като не претендирам да съм на 100% прав, защото проблема все пак може да се крие другаде.

                        Поздрави!
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                          Ето колегата е обяснил всичко ,и щом проблема изчезва когато откачиш вариатора ,първото което трее да видиш е дали на празен ход има ток на бубинката ,което не трее да е така ,и ако има ток да провериш защо .Първото нещо е това което трее да видиш.
                          След почистването на релетата вчера, замерихме и тока там, и на празен ход не подава, което предполага, че работи нормално.

                          ---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:25 ----------

                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Аз карах за момент с Беру ,но определено не бях доволен от тях (придърпваше точно)... А Тренди доколкото знам дори е имал гърмеж на бензин от свещи Беру...
                          При някои работят при други не
                          Веригата се опитаи да я натегнеш ако има нужда... Вариатора на 8 и 16в нямат общо като разваляне (единия принципно си е развален заводски )
                          Както казаха по-нагоре сваляне на капака на клапаните ще изясни донякъде положението...
                          За свещите, майсторите ги мериха, височина на искрата и каквото още има там, и казаха че се държат много добре. Като го покарам малко ще отвия някоя за да видим какво става, но за сега аз също мисля, че са добре. Иначе при евентуална смяна, какви ще препоръчате?

                          Веригата я натягахме уж, но така и не можахме да разберем, успешно ли беше начинанието. За това като имам време тези дни, и отворим капака, ще погледнем и веригата.

                          Сега си говорехме с баща ми, и той каза, че навремето на ладата, в зависимост от октановото число на горивото, се настройвало и предварението. Има ли го този момент и при мен? Ако го има, как става това нещо, а и как трябва да се настрои точно? Не съм сигурен дори, че задавам въпроса по правилен начин, затова ако не е, поправете ме
                          155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

                          Comment


                          • #43
                            Колега, няма да си първия, който си е разглобил колата, заради свещите.
                            Една Брава за малко да иде за скраб.
                            Отвънка не можеш да преценяваш свещите, защото условията в цилиндъра са съвсем други.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              ...А Тренди доколкото знам дори е имал гърмеж на бензин от свещи Беру...
                              Да, имах, но свещите не се знаеше на колко хил. км са. Счупих тресчотка при опит да ги сваля. Та, аз съм си от доволните, само с Беру карам.
                              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                              Мненията са като задниците - всеки си има!

                              Comment


                              • #45
                                155

                                Колега,нека ти проверят CO.успех.
                                Алфа Ромео 159

                                Comment

                                Working...
                                X